Počítače snů alias PC HIGH – 1998 obsahovaly ty nejvýkonnější procesory od společností Intel a AMD. Co se týče grafických karet, nenajdeme zde úplné maximum od firmy 3DFX, které umožňovalo spojit dvě karty Voodoo 2 do režimu SLI a tím zvýšit výkon + rozlišení na 1024×768. Dvě karty mám, ale nenašel jsem propojovací kabel a jak intenzivně jsem ho hledal. Nicméně mám dojem, že procesory nemají tak vysoký výkon, aby dokázaly takovéto řešení dostatečně nakrmit grafickými daty. Existuje ale možnost, že tento článek někdy v budoucnu doplním právě o toto téma. Je trochu smůla, že Voodoo 1 + Voodoo 2 nejde měřit programem Fraps a tak je testů méně.
Ceny procesorů z březen 1999 | |
Intel Pentium II 450 MHz | 27307 Kč |
AMD K6-2 400 MHz | 6842 Kč |
Intel Celeron 400 MHz, Slot 1 | 7641 Kč |
Vesmírný střet
Do toho roku 1998-99 byly karty ATI v počítačích velmi rozšířené. Když jsem začal tvořit svoje „Testy z kolekcí“, rozhodl jsem se provádět CPU testy právě na grafických kartách ATI. Nicméně někdy se může objevit nekompatibilita hardware, a v případě programu CPU-Z s procesorem AMD a kartou ATI to způsobovalo modrou smrt. Proto jsem tam vložil model od nVidia a CPU-Z začal normálně fungovat. Druh grafické karty by neměl mít vliv na výkon procesoru při jeho výpočtech. Pro vaši informaci, Intel Pentium II 450 MHz tedy při CPU testech používal ATI a na AMD K6-2 400 MHz výsledky zobrazovala karta od nVidia.
Tak tady máme pořádný „souboj“ procesorů. Na jedné straně máme Intel, který se chlubil svými modely Pentium II a Celerony, a na druhé straně máme ty exotické kousky od AMD a Cyrixu. To je tak, jako by se kosmická loď střetla s vesmírnou plechovkou plnou recyklovaných součástek. Intel tady většinou vytáhne rychlejší zbraně, ať už je to Pentium II nebo Celeron, a konkurence od AMD K6-2 nebo Cyrix MII to má těžké.
Ale pozor, to ještě není všechno! Intel totiž v roce 1998 dostal ze svého procesoru o 50 MHz více než konkurence. To je tak, jako kdyby kosmická loď dostala několik nových zbraní. Intel tím jasně ukázal, kdo byl králem vesmírných soubojů! 😄
Testy CPU |
|||
CPU Mark 2.1 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Final Score | 897.4 | 1155.6 | Finále |
Test 1 – Registr | 205.0 | 350.1 | Skóre |
Test 2 – Plovoucí čárka | 118.9 | 123.6 | Skóre |
Test 3 – Celá čísla | 900.4 | 1145.9 | Skóre |
AIDA64 Extreme Edition ver.2.60 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
RAM čtení | 492 | 354 | MB/s |
RAM zápis | 158 | 98 | MB/s |
RAM kopírování | 244 | 142 | MB/s |
RAM latence | 165.9 | 144.1 | ns |
CPU Queen | 770 | 806 | Score |
CPU PhotoWorxx | 597 | 57 | Score |
CPU Zlib | 3.9 | 2.8 | MB/s |
CPU AES | 684 | 431 | Score |
CPU Hash | 43 | 23 | MB/s |
FPU VP8 | 75 | 79 | Score |
FPU Julia | 41 | 85 | Score |
FPU Mandel | 35 | 16 | Score |
FPU SinJulia | 73 | 50 | Score |
AIDA32 ver. 3.80 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
RAM čtení | 478 | 333 | MB/s |
RAM zápis | 162 | 100 | MB/s |
CPU-Z | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Bench CPU – Single Thread | 34 | 21 | Score |
Bench CPU – Multi Thread | 20 | 15 | Score |
Odpálená nálož
Pokud hodnotíme výkonnostní testy z dobového pohledu, není pochyb o tom, že grafická karta od nVidia RIVA TNT zaujala významnou pozici. Její schopnosti při provádění testů byly skutečně ohromující, stačilo ji inicializovat pomocí Detonator a doslova trhala se svojí náloží TNT rekordy. Tato karta byla jako elitní vojenská jednotka, vybavená zbraněmi těžkého kalibru. Když byla nainstalována do hvězdné lodi od Intelu, byla připravena k výsadku na různé planety a nekompromisně vítězit.
Předchozí model od nVidia se jmenoval RIVA 128ZX, a zde v testu je jeho nástupce, RIVA TNT. V podstatě se dá říci, že je to zdvojená RIVA 128ZX s některými vylepšeními a hlavně možnost využít 32bitovou barevnou hloubku ve 3D. Ovšem tahle možnost při použití snižovala výkon, zejména na slabších procesorech. Také je vyrobená modernější technologii 250 nm oproti předchůdci, který byl na 350 nm, a má vyšší frekvence jak na jádru, tak i na pamětech.
Pokud tuto grafickou kartu spojíte s opravdu výkonným procesorem, měl by výsledek ve 3D Mark 99 při defaultním nastavení dosáhnout hodnoty okolo 5237, ale zde je její nejlepší výsledek 3562. Menší rozdíly jsou zaznamenány ve 3D Mark 2000, kde grafika s výkonným CPU dosáhla hodnoty 1524, zatímco na Pentium II 450 MHz je výsledek 1468.
Test ve Windows 98 a výkon CPU + nVidia Riva TNT SGR |
|||
Hry z 1997 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Hexen II – 800×600/16 | 53.8 | 36.9 | FPS |
Hexen II – 1024×768/16 | 38.2 | 32.7 | FPS |
Quake 2 – 640×480/16 | 70.8 | 48.4 | FPS |
Quake 2 – 800×600/16 | 50.2 | 44.2 | FPS |
Quake 2 – 1024×768/16 | 33.3 | 34.0 | FPS |
Turok – 800×600/16 | 51.6(25.8) | 45.8(25.5) | Bodů |
Hry z 1998 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Carmageddon 2 – 640×480/16 | 23.4 | 18.0 | FPS |
Descent 3 – 640×480/16 | 28.2 | 25.1 | FPS |
Descent 3 – 8000×600/16 | 28.4 | 24.9 | FPS |
Descent 3 – 1024×768/16 | 26.0 | 22.7 | FPS |
Forsaken – 1024×768/16 | 59.05 | 54.35 | FPS |
Monster Truck Meadness 2 – 640×480/16 | 65.7 | 32.5 | FPS |
Need For Speed 3 – 640×480/16 | 37.7 | 30.5 | FPS |
Need For Speed 3 -800×600/16 | 30.7 | 29.0 | FPS |
SiN – 800×600/16 |
48.3 | 28.3 | FPS |
SiN – 1024×768/16 | 31.5 | 27.0 | FPS |
Thief – 800×600/16 | 52.1 | 42.8 | FPS |
Thief – 1024×768/16 | 34.0 | 31.5 | FPS |
Tomb Raider III -1024×768/16 | 29.1 | 30.0 | FPS |
Tomb Raider III -1024×768/32 | 28.5 | 28.1 | FPS |
Unreal – 800×600/16 | 29.9 | 23.9 | FPS |
Unreal – 1024×768/16 | 21.2 | 18.7 | FPS |
Viper Racing – 800×600/16 | 55.4 | 56.1 | FPS |
Hry z 1999 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Kingpin – 640×480/16 | 40.1 | 23.5 | FPS |
Kingpin – 800×600/16 | 36.6 | 23.3 | FPS |
Kingpin – 1024×768/16 | 27.8 | 21.2 | FPS |
Midtown Madness – 800×600/16 | 30.2 | 19.7 | FPS |
Midtown Madness – 1024×768/16 | 24.2 | 17.1 | FPS |
Nascar Racing 3 – 1024×768/16 | 15.1 | 12.8 | FPS |
Need For Speed 4 – 640×480/16 | 31.5 | 23.3 | FPS |
Need For Speed 4 -800×600/16 | 29.3 | 23.1 | FPS |
Need For Speed 4 -1024×768/16 | 29.2 | 22.5 | FPS |
Final Reality | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Robots | 44.14 | 33.92 | FPS |
City scene | 46.42 | 46.00 | FPS |
Final Score |
4.20 | 3.31 | RM |
3D Mark 1999 – 800×600/16 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Game 1 – Race | 34.7 | 20.4 | FPS |
Game 2 – First Person | 36.6 | 22.3 | FPS |
CPU 3D Speed |
4277 | 5342 | |
Final Score | 3562 | 2129 | |
3D Mark 1999 – 1024×768/16 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Game 1 – Race | 30.8 | 17.8 | FPS |
Game 2 – First Person | 33.9 | 18.0 | FPS |
CPU 3D Speed |
4310 | 5430 | |
Final Score | 3228 | 1791 | |
3D Mark 1999 – 1024×768/32 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Game 1 – Race | 18.8 | 14.6 | FPS |
Game 2 – First Person | 25.1 | 13.9 | FPS |
CPU 3D Speed |
4311 | 5454 | |
Final Score | 2146 | 1428 | |
3D Mark 2000 – 1024×768/16 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Game 1 – Helicopter – High Detail | 8.6 | 5.4 | FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail | 10.9 | 8.3 | FPS |
CPU 3D Speed |
88 | 67 | |
Final Score | 1468 | 1070 |
Tak, tak všelijak
Spojení grafické karty ATI s AMD procesorem je zajímavým jevem. V některých případech, zejména při hraní her využívajících DirectX, bylo spojení těchto dvou komponent efektivní a přinášelo dobrý výkon proti Intelu. Nicméně u her, které využívaly OpenGL, se výsledky často neosvědčily a tam měl Intel navrch. Co se týče syntetických testů, jako jsou 3D Marky 99 a 2000, které také využívají DirectX, byl výkon ATI s AMD procesorem o něco nižší než na Intelu, což je trochu paradox.
Pokud tuto grafickou kartu spojíte s opravdu výkonným procesorem, měl by výsledek ve 3D Mark 2000 při defaultním nastavení dosáhnout hodnoty okolo 1692, ale zde je její nejlepší výsledek 1304. Má tedy ještě nějaké ty rezervy, ale už ne moc.
Test ve Windows 98 a výkon CPU + ATI Rage 128GL SGR |
|||
Hry z 1997 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Hexen II – 800×600/16 | 42.8 | 26.4 | FPS |
Hexen II – 1024×768/16 | 30.3 | 23.7 | FPS |
Quake 2 – 640×480/16 | 55.8 | 28.7 | FPS |
Quake 2 – 800×600/16 | 51.5 | 26.6 | FPS |
Quake 2 – 1024×768/16 | 39.1 | 25.9 | FPS |
Turok – 800×600/16 | 104.4 (25.6) | 64.4(25.7) | Bodů |
Hry z 1998 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Carmageddon 2 – 640×480/16 | 26.9 | 18.4 | FPS |
Descent 3 – 640×480/16 | 27.5 | 24.7 | FPS |
Descent 3 – 8000×600/16 | 25.3 | 24.4 | FPS |
Descent 3 – 024×768/16 | 21.7 | 22.9 | FPS |
Forsaken – 1024×768/16 | 32.03 | 35.72 | FPS |
Monster Truck Meadness 2 – 640×480/16 | 51.4 | 28.5 | FPS |
Need For Speed 3 – 640×480/16 | 34.8 | 41.3 | FPS |
Need For Speed 3 -800×600/16 | 29.5 | 35.7 | FPS |
SiN – 800×600/16 |
37.5 | 18.8 | FPS |
SiN – 1024×768/16 | 30.2 | 17.8 | FPS |
Thief – 800×600/16 | 48.1 | 44.0 | FPS |
Thief – 1024×768/16 | 31.5 | 33.6 | FPS |
Tomb Raider III -1024×768/16 | 24.6 | 30.0 | FPS |
Tomb Raider III -1024×768/32 | 23.3 | 29.9 | FPS |
Unreal – 800×600/16 | 22.6 | 17.6 | FPS |
Unreal – 1024×768/16 | 15.7 | 15.4 | FPS |
Viper Racing – 800×600/16 | 58.8 | 51.8 | FPS |
Hry z 1999 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Kingpin – 640×480/16 | 29.4 | 19.2 | FPS |
Kingpin – 800×600/16 | 28.0 | 18.9 | FPS |
Kingpin – 1024×768/16 | 25.1 | 17.9 | FPS |
Midtown Madness – 800×600/16 | 30.4 | 22.9 | FPS |
Midtown Madness – 1024×768/16 | 22.7 | 18.9 | FPS |
Nascar Racing 3 – 1024×768/16 | 23.5 | 20.4 | FPS |
Need For Speed 4 – 640×480/16 | 42.9 | 26.6 | FPS |
Need For Speed 4 – 800×600/16 | 30.4 | 25.6 | FPS |
Need For Speed 4 -1024×768/16 | 29.0 | 25.9 | FPS |
Final Reality | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Robots | 50.74 | 37.45 | FPS |
City scene | 63.82 | 49.39 | FPS |
Final Score |
4.37 | 3.29 | RM |
3D Mark 1999 – 800×600/16 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Game 1 – Race | 34.0 | 32.5 | FPS |
Game 2 – First Person | 34.5 | 21.1 | FPS |
CPU 3D Speed |
4283 | 5598 | |
Final Score | 4325 | 2768 | |
3D Mark 1999 – 1024×768/16 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Game 1 – Race | 26.5 | 26.5 | FPS |
Game 2 – First Person | 29.8 | 22.7 | FPS |
CPU 3D Speed |
4287 | 5587 | |
Final Score | 2808 | 2442 | |
3D Mark 1999 – 1024×768/32 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Game 1 – Race | 20.8 | 20.5 | FPS |
Game 2 – First Person | 23.9 | 22.1 | FPS |
CPU 3D Speed |
4274 | 5531 | |
Final Score | 2221 | 2126 | |
3D Mark 2000 – 1024×768/16 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Game 1 – Helicopter – High Detail | 8.1 | 6.2 | FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail | 9.9 | 9.3 | FPS |
CPU 3D Speed |
82 | 73 | |
Final Score | 1304 | 1227 |
Druhá legenda
Karta od 3DFX Voodoo 2 byla zajímavým přídavným 3D akcelerátorem. Osobně jsem v minulosti vlastnil jak Voodoo 1, tak i Voodoo 2, a považuji Voodoo 1 za legendární, zatímco Voodoo 2 už o něco méně. Voodoo 1 jsem v minulosti vyměnil za novější model pouze kvůli zvýšenému výkonu, nikoli kvůli kompatibilitě se staršími hrami, a držel jsem ho až do příchodu Voodoo 3 3000. Výkon Voodoo 2 je lepší a je absolutním vítězem. Trochu výhodu má nVidia RIVA TNT, protože na kartě si zahrajete i něco v rozlišení 1024×768. Pokud by se to mělo dorovnat, bylo by potřeba právě dvou Voodoo 2 ve SLI, které to rozlišení zvládnou. Celkově ale na mě působí RIVA TNT moderněji a někde i poskytuje lepší výkon než Voodoo 2. Jakou kartu byste si vybrali pro procesor Intel Pentium II 450 MHz?
Protože jsem tu dobu zažil, v podstatě, když vyšla Voodoo 2, objevily se některé aktualizace pro starší hry. Ale upřímně, v té době se nikdo příliš nevracel k těm starým hrám. Byla to éra, kdy se šlo neustále vpřed, a to napříč všemi herními žánry. V podstatě nezáleželo na tom, zda máte v počítači kartu podporující API OpenGL, Glide nebo DirectX, protože většina her podporovala alespoň dvě z těchto grafických aplikačních programových rozhraní.
Pokud tuto grafickou kartu spojíte s opravdu výkonným procesorem, měl by výsledek ve 3D Mark 99 při defaultním nastavení dosáhnout hodnoty okolo 3608, ale zde je její nejlepší výsledek 2908.
Ceny grafik od STB ze září 1998 | |
3DFX Voodoo 2 12MB | 8568 Kč |
nVidia RIVA TNT AGP | 7923 Kč |
Test ve Windows 98 a výkon CPU + 3DFX Voodoo 2 12MB |
|||
Hry z 1997 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Hexen II – 800×600/16 | 43.0 | 28.5 | FPS |
Quake 2 – 640×480/16 | 88.2 | 35.1 | FPS |
Quake 2 – 800×600/16 | 61.5 | 35.1 | FPS |
Turok – 640×480/16 | 230.8 | 91.5 | Bodů |
Hry z 1998 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Carmageddon 2 – 640×480/16 | 33.6 | 19.1 | FPS |
Descent 3 – 640×480/16 | 28.7 | 24.9 | FPS |
Descent 3 – 8000×600/16 | 29.0 | 24.9 | FPS |
Forsaken – 800×600/16 | 95.97 | 78.65 | FPS |
Monster Truck Meadness 2 – 640×480/16 | 65.5 | 29.7 | FPS |
SiN – 640×480/16 |
78.0 | 32.5 | FPS |
SiN – 800×600/16 | 32.6 | 32.2 | FPS |
Thief – 800×600/16 | 44.2 | 42.6 | FPS |
Tomb Raider III – 800×600/16 | 29.6 | 29.4 | FPS |
Viper Racing – 800×600/16 | 48.4 | 50.9 | FPS |
Hry z 1999 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Kingpin – 640×480/16 | 55.5 | 20.8 | FPS |
Kingpin – 800×600/16 | 43.9 | 20.2 | FPS |
Midtown Madness – 640×480/16 | 42.9 | 19.1 | FPS |
Midtown Madness – 800×600/16 | 38.6 | 20.7 | FPS |
Nascar Racing 3 – 800×600/16 | 21.2 | 17.2 | FPS |
Hry z 2000 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Need For Speed Porsche – 800×600/16 | 29.1 | 21.4 | FPS |
Final Reality | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Robots | 61.72 | 36.58 | FPS |
City scene | 78.26 | 51.36 | FPS |
Final Score |
4.26 | 3.11 | RM |
3D Mark 1999 – 800×600/16 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Game 1 – Race | 29.1 | 24.7 | FPS |
Game 2 – First Person | 29.1 | 14.5 | FPS |
CPU 3D Speed |
4259 | 5372 | |
Final Score | 2908 | 1832 | |
3D Mark 2000 – 800×600/16 | Intel Pentium II 450 MHz | AMD K6-2 400 MHz | |
Game 1 – Helicopter – High Detail | 8.6 | 3.7 | FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail | 9.8 | 6.1 | FPS |
CPU 3D Speed |
83 | 46 | |
Final Score | 1471 | 902 |
Zvyšujeme výkon
3DFX Voodoo 2 svým výkonem v rozlišení 800×600 stačí na většinu testovaných her, ale bohužel se nedá měřit výkon v některých klíčových hrách, jako je Unreal. Proto jsem zvolil na přetaktovaný procesor Intel Pentium II na 450MHz grafickou kartu nVidia RIVA TNT. Jenže další záhada… Jakmile jsem u procesoru zvýšil FSB, byť jen o 3 MHz, hry se nechtěly spouštět a házelo to různé chybové hlášky. Přitom 3D Mark 99 – 2000 proběhly normálně a všechny testy prošly i v AIDA64. Takže přišel na řadu plán B.
A tedy AMD které jsem se pokusil přetaktovat, přičemž jeho napětí bylo pozvednuto na 2.4V a multiplikátor se změnil z 4x na 4.5x. Samozřejmě s tímto nastavením na 450 MHz jsem zkusil zvýšit i FSB ze 100 MHz na 105 MHz, ale procesor už nebyl na 470 MHz stabilní. I když tedy mají procesory stejné frekvence, tak většinou Intel vede.
Test ve Windows 98 a výkon CPU + nVidia Riva TNT SGR |
|||
Hry z 1997 | Intel Pentium II 450 MHz | OC AMD K6-2 450 MHz | |
Hexen II – 800×600/16 | 53.8 | 41.8 | FPS |
Hexen II – 1024×768/16 | 38.2 | 34.6 | FPS |
Quake 2 – 640×480/16 | 70.8 | 54.7 | FPS |
Quake 2 – 800×600/16 | 50.2 | 47.7 | FPS |
Quake 2 – 1024×768/16 | 33.3 | 34.2 | FPS |
Turok – 800×600/16 | 51.6(25.8) | 46.7(25.7) | Bodů |
Hry z 1998 | Intel Pentium II 450 MHz | OC AMD K6-2 450 MHz | |
Carmageddon 2 – 640×480/16 | 23.4 | 18.9 | FPS |
Descent 3 – 640×480/16 | 28.2 | 25.0 | FPS |
Descent 3 – 8000×600/16 | 28.4 | 25.0 | FPS |
Descent 3 – 1024×768/16 | 26.0 | 23.3 | FPS |
Forsaken – 1024×768/16 | 59.05 | 55.05 | FPS |
Monster Truck Meadness 2 – 640×480/16 | 65.7 | 33.1 | FPS |
Need For Speed 3 – 640×480/16 | 37.7 | 30.6 | FPS |
Need For Speed 3 -800×600/16 | 30.7 | 30.3 | FPS |
SiN – 800×600/16 |
48.3 | 39.1 | FPS |
SiN – 1024×768/16 | 31.5 | 33.7 | FPS |
Thief – 800×600/16 | 52.1 | 38.4 | FPS |
Thief – 1024×768/16 | 34.0 | 30.0 | FPS |
Tomb Raider III -1024×768/16 | 29.1 | 30.0 | FPS |
Tomb Raider III -1024×768/32 | 28.5 | 28.9 | FPS |
Unreal – 800×600/16 | 29.9 | 20.3 | FPS |
Unreal – 1024×768/16 | 21.2 | 17.5 | FPS |
Viper Racing – 800×600/16 | 55.4 | 55.4 | FPS |
Hry z 1999 | Intel Pentium II 450 MHz | OC AMD K6-2 450 MHz | |
Kingpin – 640×480/16 | 40.1 | 25.9 | FPS |
Kingpin – 800×600/16 | 36.6 | 25.7 | FPS |
Kingpin – 1024×768/16 | 27.8 | 22.4 | FPS |
Midtown Madness – 800×600/16 | 30.2 | 21.9 | FPS |
Midtown Madness – 1024×768/16 | 24.2 | 16.7 | FPS |
Nascar Racing 3 – 1024×768/16 | 15.1 | 12.9 | FPS |
Need For Speed 4 – 640×480/16 | 31.5 | 23.8 | FPS |
Need For Speed 4 -800×600/16 | 29.3 | 23.1 | FPS |
Need For Speed 4 -1024×768/16 | 29.2 | 23.0 | FPS |
Final Reality | Intel Pentium II 450 MHz | OC AMD K6-2 450 MHz | |
Robots | 44.14 | 38.39 | FPS |
City scene | 46.42 | 43.58 | FPS |
Final Score |
4.20 | 3.39 | RM |
3D Mark 1999 – 800×600/16 | Intel Pentium II 450 MHz | OC AMD K6-2 450 MHz | |
Game 1 – Race | 34.7 | 33.3 | FPS |
Game 2 – First Person | 36.6 | 25.5 | FPS |
CPU 3D Speed |
4277 | 5933 | |
Final Score | 3562 | 2888 | |
3D Mark 1999 – 1024×768/16 | Intel Pentium II 450 MHz | OC AMD K6-2 450 MHz | |
Game 1 – Race | 30.8 | 29.4 | FPS |
Game 2 – First Person | 33.9 | 21.8 | FPS |
CPU 3D Speed |
4310 | 5783 | |
Final Score | 3228 | 2505 | |
3D Mark 1999 – 1024×768/32 | Intel Pentium II 450 MHz | OC AMD K6-2 450 MHz | |
Game 1 – Race | 18.8 | 18.9 | FPS |
Game 2 – First Person | 25.1 | 20.0 | FPS |
CPU 3D Speed |
4311 | 5792 | |
Final Score | 2146 | 1944 | |
3D Mark 2000 – 1024×768/16 | Intel Pentium II 450 MHz | OC AMD K6-2 450 MHz | |
Game 1 – Helicopter – High Detail | 8.6 | 6.3 | FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail | 10.9 | 9.5 | FPS |
CPU 3D Speed |
88 | 71 | |
Final Score | 1468 | 1268 |
Reklamu naleznete v časopise CHIP z prosinece 1998.
Komentáře