3DPower pochází z rodiny GeForce2, chladil ji malý pasivní chladič, ten ale někdo odmontoval. I když je její název docela zajímavý, jde o obyčejnou MX verzi se standardními parametry. Cena, za kterou se prodávaly tyto modely na konci roku 2000, byla okolo 3000,-Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
2000 |
Obecný název jádra:
|
GeForce2 MX |
Kódové označení jádra: |
NV11 |
Připojení přes: |
AGP 4x |
Jádro vyrobeno technologii: |
180nm |
Frekvence jádra: |
175MHz |
Pixel Pipeline: |
2 |
TMU Per Pipeline: |
4 |
Vertex Shaders: |
350 MPixel/s |
Pixel Shaders: |
700 MTexel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 7 |
Velikost pamětí: |
32MB |
Frekvence pamětí: |
166MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
166MHz |
Typ paměti: |
SD-RAM |
Šířka sběrnice: |
128-bit |
Šířka pásma pamětí: |
2656 MB/s |
VÝKON s AMD Athlon II X4 640 3400MHz |
3D Mark 1999: |
3021 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
2083 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
1676 |
3D marks |
Unreal Gold – 1024×768/32 |
35.7 |
FPS |
Half Life 2 – 1280×1024/32/max |
19 |
FPS |
NFS: Underground 2 – 1280×1024/32/max |
13 |
FPS |
Tomb Raider: TAoD – 1280×1024/32/max |
21 |
FPS |
3DMark 1999 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Race: |
26.3 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
35.5 |
FPS |
3DMark 2000 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
14.8 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
29.0 |
FPS |
3DMark 2001 – 1280×1024/32
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
14.6 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
12.0 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
15.1 |
FPS |
Komentáře