Asus V6600-32M(TVR) používá čip GeForce 256, který má hned dvě prvenství. Tím je označení GPU a funkční T&L jednotku. Zajímavá je použitá paměť SGRAM, což je vlastně DDR a má tedy dvojnásobné množství čtení/zápisů za takt. Tím se zvedla paměťová propustnost, přičemž s výkonným CPU to bylo hodně znát. Cena, za kterou se prodávaly tyto modely v průběhu roku 2000, byla okolo 12000 Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
1999 |
Obecný název jádra:
|
GeForce |
Kódové označení jádra: |
NV10 |
Připojení přes: |
AGP 4x |
Jádro vyrobeno technologii: |
220nm |
Frekvence jádra: |
120MHz |
Pixel Pipeline: |
4 |
TMU Per Pipeline: |
4 |
Vertex Shaders: |
480 MPixel/s |
Pixel Shaders: |
480 MPixel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 7 |
Velikost pamětí: |
32MB |
Frekvence pamětí: |
166MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
333MHz |
Typ paměti: |
SG-RAM |
Šířka sběrnice: |
128-bit |
Šířka pásma pamětí: |
5328 MB/s |
VÝKON s AMD Athlon II X4 640 3400MHz |
3D Mark 1999: |
3308 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
1759 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
1638 |
3D marks |
Half Life 2 – 1280×1024/32/max |
21 |
FPS |
NFS: Underground 2 – 1280×1024/32/max |
16 |
FPS |
Tomb Raider: TAoD – 1280×1024/32/max |
15 |
FPS |
3DMark 1999 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Race: |
29.9 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
37.0 |
FPS |
3DMark 2000 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
11.8 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
24.2 |
FPS |
3DMark 2001 – 1280×1024/32
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
14.5 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
14.5 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
13.6 |
FPS |
Komentáře