Asus N6200 Gamer Edition používá GPU od firmy nVidia aneb jak udělat z low end herní grafiku. Chlazena je malým aktivním chladičem, který ani teď moc hluku nenadělal. Cena, za kterou se prodávaly tyto modely v polovině roku 2005, byla okolo 3100 Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
2005 |
Obecný název jádra:
|
GeForce6 |
Kódové označení jádra: |
NV43 |
Připojení přes: |
AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: |
110nm |
Frekvence jádra: |
300MHz |
Pixel Pipeline: |
2 |
TMU Per Pipeline: |
4 |
Vertex Shaders: |
3 |
Pixel Shaders: |
4 |
Pixel Fillrate: |
600 MPixel/s |
Texel Fillrate: |
1200 MPixel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 9 |
Velikost pamětí: |
128MB |
Frekvence pamětí: |
275MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
550MHz |
Typ paměti: |
DD-RAM |
Šířka sběrnice: |
128-bit |
Šířka pásma pamětí: |
8800 MB/s |
V tabulce je moje měření výkonu ve 3D Mark, které si můžete s podobnou grafickou kartou porovnat a zároveň se výsledky pokusit překonat.
Final Reality |
640×480 |
Overall score |
36.06 |
3D Marks |
3D Performace |
11.09 |
3D Marks |
Robots |
310.54 |
FPS |
City scene |
354.42 |
FPS |
3D Mark 1999 – 16-bit |
Default |
– |
1024×768 |
Final Score |
31003 |
– |
25358 |
3D Marks |
Game 1 – Race |
400.7 |
– |
319.4 |
FPS |
Game 2 – First Person |
252.8 |
– |
210.2 |
FPS |
3D Mark 1999 – 32-bit |
1024×768 |
– |
1280×1024 |
Final Score |
23441 |
– |
17669 |
3D Mark |
Game 1 – Race |
278.0 |
– |
203.9 |
FPS |
Game 2 – First Person |
202.6 |
– |
155.9 |
FPS |
3D Mark 2000 – 16bit |
800×600 |
– |
Default |
Final Score |
24374 |
– |
16950 |
3D Marks |
Game 1 – Helicopter – High Detail |
196.8 |
– |
141.0 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
206.3 |
– |
172.6 |
FPS |
3D Mark 2000 – 32-bit |
1024×768 |
– |
1280×1024 |
Final Score |
13629 |
– |
9855 |
3D Marks |
Game 1 – Helicopter – High Detail |
120.7 |
– |
89.3 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
156.3 |
– |
109.1 |
FPS |
3D Mark 2001 – 16-bit |
800×600 |
– |
1024×768 |
Final Score |
20118 |
– |
15274 |
3D Marks |
Game 1 – Car Chase – High Detail |
132.8 |
– |
115.6 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail |
171.3 |
– |
134.3 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail |
172.1 |
– |
133.9 |
FPS |
Game 4 – Nature |
81.6 |
– |
53.6 |
FPS |
3D Mark 2001 – 32-bit |
Default |
– |
1280×1024 |
Final Score |
14328 |
– |
9835 |
3D Marks |
Game 1 – Car Chase – High Detail |
110.4 |
– |
84.6 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail |
125.3 |
– |
86.3 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail |
128.7 |
– |
84.4 |
FPS |
Game 4 – Nature |
52.8 |
– |
34.4 |
FPS |
3D Mark 2003 – bez CPU + sound test |
Default |
– |
1280×1024 |
Final Score |
4273 |
– |
2970 |
3D Marks |
Wing of Fury |
155.6 |
– |
109.4 |
FPS |
Battle of Proxycon |
29.9 |
– |
20.3 |
FPS |
Trolls Lair |
25.0 |
– |
16.9 |
FPS |
Mother Nature |
22.1 |
– |
16.1 |
FPS |
Výsledky v default
Komentáře