Club3D ATI Radeon 9550 používá GPU od bývalé společnosti ATI, kterou v roce 2006 koupila firma AMD a má označením Radeon 9550. Karta má aktivní chlazení, které zatím funguje. Cena, za kterou se prodávaly tyto modely na začátku roku 2004, byla okolo 4000 Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
2003 |
Obecný název jádra:
|
Radeon 9550 |
Kódové označení jádra: |
RV350 |
Připojení přes: |
AGP 4x |
Jádro vyrobeno technologii: |
130nm |
Frekvence jádra: |
250MHz |
Pixel Pipeline: |
4 |
TMU Per Pipeline: |
4 |
Vertex Shaders: |
2 |
Pixel Shaders: |
4 |
Pixel Fillrate: |
1000 MPixel/s |
Texel Fillrate: |
1000 MPixel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 9 |
Velikost pamětí: |
256MB |
Frekvence pamětí: |
200MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
400MHz |
Typ paměti: |
DD-RAM |
Šířka sběrnice: |
128-bit |
Šířka pásma pamětí: |
6400 MB/s |
VÝKON s AMD Athlon II X4 640 3400MHz |
3D Mark 1999: |
10322 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
7799 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
7021 |
3D marks |
3D Mark 2003: |
2551 |
3D marks |
Half Life 2 – 1280×1024/32/max |
19 |
FPS |
NFS: Underground 2 – 1280×1024/32/max |
50 |
FPS |
Tomb Raider: TAoD – 1280×1024/32/max |
17 |
FPS |
3DMark 1999 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Race: |
100.4 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
106.2 |
FPS |
3DMark 2000 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
65.3 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
93.0 |
FPS |
3DMark 2001 – 1280×1024/32
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
54.3 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
68.8 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
58.3 |
FPS |
Game 4 – Nature: |
21.6 |
FPS |
3DMark 2003 – default
|
Wing of Fury: |
106.2 |
FPS |
Battle of Proxycon: |
13.9 |
FPS |
Trolls Lair: |
13.3 |
FPS |
Mother Nature: |
16.5 |
FPS |
Komentáře