nVidia RIVA TNT2, vydaná v březnu 1999, navázala na úspěch svého předchůdce, RIVA TNT z roku 1998, a přináší řadu vylepšení, která ji podle mých výsledných tabulek řadí do středu tehdejšího výkonového spektra. Jádro nese označení NV5 a je vyrobeno na 250nm procesu. Podporuje DirectX 6, díky čemuž je kompatibilní s tehdejšími hrami.
Karta má 32 MB SD-RAM paměti běžící na 150 MHz a komunikuje přes 128bitovou sběrnici. Jádro pracuje na 125 MHz, což jí zajišťuje teoretický fillrate 250 MPixel/s, a komunikace karty probíhá přes rozhraní AGP s rychlostí 2x. Má dvě pixel pipeline s jednou texturovací jednotkou na každé, což zvládá 32bitové barvy a běžná rozlišení, nejčastěji 1024×768. NVIDIA i v roce 1999 hodně zapracovala na kvalitnějších ovladačích, které ji pomohly mít dobrý výkon ve hrách.
Jejími konkurenty se v roce 1999 staly 3dfx Voodoo3 2000, uvedená v dubnu, Matrox Millennium G400, vydaná v červnu, a ATi Rage 128 Pro, dostupná od srpna. RIVA TNT2 je poslední kartou NVIDIE před příchodem řady GeForce, která v říjnu 1999 přináší hardwarovou T&L a otevírá éru moderních GPU.
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 1999 |
Obecný název jádra: |
RIVA TNT2 |
Kódové označení jádra: | NV5 |
Připojení přes: | AGP 2x |
Jádro vyrobeno technologii: | 250nm |
Frekvence jádra: | 125MHz |
Pixel Pipeline: | 2 |
TMU Per Pipeline: | 2 |
Pixel Fillrate: | 250 MPixel/s |
Texel Fillrate: | 250 MPixel/s |
Podpora DirectX: | Verze 6 |
Velikost pamětí: | 32MB |
Frekvence pamětí: | 150MHz |
Typ paměti: | SD-RAM |
Šířka sběrnice: | 128-bit |
Šířka pásma pamětí: | 2400 MB/s |
Tabulky s výkonem
Výkon grafických karet byl testován na procesoru AMD Athlon 3000+ přetaktováním na 2,3 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows Millennium.
- Ovladače
- nVidia 53.04
- ATi Catalyst 6.04
- Matrox v6.83.017 - 17.5.2002
🔪Vzájemná nevraživost🔪 |
||||
2001 |
nVidia | ATi | Matrox + S3 | 3dfx |
10 / RIVA TNT2 M64 | 08 / 3D Rage XL | S3 Savage4 Extreme | 04 / Voodoo3 Velocity 100/200* | |
10 / RIVA TNT2 Pro | 04 / Voodoo 3 3000 | |||
03 / RIVA TNT2 | 08 / 3D Rage 128 PRO | 05 / Matrox G400 | 04 / Voodoo 3 2000 | |
03 / RIVA TNT2 Ultra | 08 / 3D Rage 128 PRO Ultra | 09 / Matrox G400 MAX* | ||
10 / GeForce 256 SDR | 10 / ATi Fury Maxx* | 06 / Voodoo 3 3500* | ||
12 / GeForce 256 DDR |
* - karty nevlastním a sháním.
Test pochází z roku 1997, je tedy staršího data a hodí se tedy pro starší grafické karty. Jeho rozlišení je pevné 640×480 a 16-bit barev. Podpora je zde DirectX 5 a výš, což zvládají první karty z roku 1996 jako 3DFX karty Voodoo 1 a třeba ATi 3D Rage II. Výrobců ale bylo více, třeba jako S3, Matrox, Intel, nVidia, SiS nebo 3Dlabs. Test má i celkové scóre, ale to nás zde zajímat nebude, jelikož více o výkonu ve 3D vypoví výsledek FPS.
Test: Robots je jednoduchý a nenáročný test. Hledat zde nějaké efekty je marné a nejsou zde ani stíny. Ovšem okolí má nádech různorodého nasvětlení. U některých grafik se mi nepodařilo vypnout FPS lock nad 60 snímků.
Final Reality: Test: Robots (640x480/16) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 293.1 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 292.6 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 255.4 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 243.2 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 73.3 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.6 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.0 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 60.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.5 |
x480/16)
Test: City scene je průlet městem, kde jsou pěkné textury ve formě reklam, a jednou z nich je na hru Max Payne. Hlavní efekty zahrnuje sklo a tedy průhlednost. Dalším je mlha, avšak ta je plochá.
Final Reality: Test: City scena (640x480/16) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 406.3 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 392.0 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 347.5 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 346.8 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.5 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 63.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 47.6 |
Tímto testem začíná možnost nastavit různá rozlišení i hloubku barev. Také zde ještě není podpora T&L jednotky a tak ho zvládnou i starší karty. Test má plnou podporu DirectX 6.1.
Test: Game 1 - Race je rychlý závod futuristických vznášedel po okruhu s různými překážkami a efekty. Zaměřoval se na: Zpracování polygonů, Motion blur (rozmazání pohybu), Environment mapping (mapování prostředí) a Fog (mlha).
3D Mark 1999: Test: Game 1 - Race (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 159.6 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 156.9 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 89.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 84.5 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 82.4 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 74.5 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 72.2 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.9 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 49.6 |
Test: Game 2 - First Person simuluje střílečku z pohledu první osoby, kde jsou viditelné efekty, jako je mlha ze střelby a účinné zásahy. Hlavním objektem je však samotná zbraň, na které se odráží světelné prostředí, jímž procházíte. Ani zde ale pohybující se tělesa nevrhají žádné stíny.
3D Mark 1999: Test: Game 2 - First Person (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 111.2 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 109.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 91.4 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 84.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 75.2 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 74.4 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 65.9 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 56.5 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 45.1 |
První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 27.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 25.5 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 22.6 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 21.6 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 19.8 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 18.5 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 17.0 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 15.6 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 12.3 |
Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.
3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 51.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 48.2 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 46.0 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 42.4 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 41.3 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 39.6 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 37.0 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 34.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 29.2 |
Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 2001 a ATi Radeon 9000 z roku 2001.
Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 21.6 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 19.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 17.8 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000-16bit | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 16.4 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 15.6 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000-16bit | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 14.9 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 14.0 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 12.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 9.4 |
Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
3D Mark 2001: Test: Game 2 - Draghothic - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000-16bit | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 20.1 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000-16bit | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 18.3 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 16.3 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 15.2 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 13.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 13.4 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 11.7 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 8.4 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 7.2 |
Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000-16bit | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 23.9 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000-16bit | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 20.3 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 19.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 17.2 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 17.1 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 15.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 15.1 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 12.9 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 7.5 |
Hexen 2 - 1997
Test v rozlišení 800x600/16-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 108.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 100.5 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 89.4 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 88.3 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 81.6 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 74.3 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 69.9 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 69.1 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 49.3 |
Hexen 2 - 1997
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 78.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 72.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 64.3 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 58.7 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 53.4 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 47.8 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 45.8 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 44.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 38.2 |
Quake GL 0.97 - 1997
Test v rozlišení 800x600/16-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 117.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 111.4 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 109.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 98.6 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 94.8 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 94.0 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 91.4 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 84.5 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 80.5 |
Quake GL 0.97 - 1997
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 76.1 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 72.5 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 71.1 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 63.8 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.5 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.3 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 58.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 55.0 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 54.3 |
Turok - 1997
Test v rozlišení 640x480/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | Bodů | |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 1023.7 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 1014.1 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 628.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 612.9 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 603.3 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 599.0 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 573.0 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 572.4 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 460.8 |
Turok - 1997
Test v rozlišení 1024x768/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | Bodů | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 623.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 607.6 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 586.9 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 578.6 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 569.5 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 499.7 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 423.7 |
Forsaken - 1998
Test v rozlišení 800x600/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 89.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.4 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.4 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.2 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.0 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.6 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.5 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.3 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 59.0 |
Forsaken - 1998
Test v rozlišení 1024x768/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 68.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.5 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.9 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.8 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.0 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 58.4 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 56.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 56.6 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 55.7 |
Turok 2 - 1998
Test v rozlišení 800x600/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 166.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 165.6 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 177.0 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 134.2 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 132.7 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 128.2 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 118.7 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 112.4 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 84.5 |
Turok 2 - 1998
Test v rozlišení 1024x768/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 120.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 112.9 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 119.0 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 90.8 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 85.7 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 83.1 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 79.1 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 57.2 |
Quake 2 - 1998
Test v rozlišení 800x600/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 117.0 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 112.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 107.5 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 100.2 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 96.1 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 94.3 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 94.2 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 85.4 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 74.1 |
Quake 2 - 1998
Test v rozlišení 1024x768/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 81.0 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 74.1 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.3 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 69.4 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 63.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.6 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.1 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 55.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 52.6 |
Sin - 1998
Test v rozlišení 800x600/16-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 100.0 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 95.7 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 90.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 83.9 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 79.2 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 77.9 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 73.1 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.3 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 61.8 |
Sin - 1998
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 73.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 71.1 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 67.1 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 63.4 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 58.5 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 57.9 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 56.9 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 52.3 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 49.7 |
Kingpin: Life of Crime: - 1999
Test v rozlišení 800x600/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 102.9 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 90.1 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 89.0 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 85.8 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 79.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 76.9 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 75.2 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 69.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 58.5 |
Kingpin: Life of Crime - 1999
Test v rozlišení 1024x768/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 64.4 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.1 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.9 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 54.9 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 54.1 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 51.0 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 47.1 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 43.4 |
QUAKE III Arena - 1999
Test v rozlišení 800x600/16-bit (Bilinear) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 71.5 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 67.3 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.0 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.5 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.2 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 54.6 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 50.5 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 41.0 |
QUAKE III Arena - 1999
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Bilinear) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 47.5 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 45.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 44.9 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 39.7 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 39.4 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 39.3 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 35.2 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 32.4 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 29.4 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 800x600/16-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 74.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 65.1 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 64.0 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 62.1 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 55.0 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 46.7 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 43.5 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 43.2 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 41.9 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Medium) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 53.2 |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 50.7 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 49.5 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 44.4 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 43.5 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 32.4 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 32.0 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 30.5 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 28.0 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 800x600/16-bit (Normal) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 65.1 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 63.9 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.2 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 56.1 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 52.8 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 46.9 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 45.3 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 43.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 36.7 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Normal) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
3dfx Voodoo3 3000 | 04/1999 | 166 MHz | 166 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 43.5 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Ultra | 03/1999 | 150 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 43.1 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 Pro | 10/1999 | 143 MHz | 166 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 40.7 |
![]() |
3dfx Voodoo3 2000 | 04/1999 | 143 MHz | 143 MHz | 16 MB/SDR | 128 bit/AGP | 37.3 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 | 03/1999 | 125 MHz | 150 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 35.7 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro Ultra | 08/1999 | 130 MHz | 130 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 31.0 |
![]() |
Matrox Millennium G400 | 05/1999 | 126 MHz | 168 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 30.4 |
![]() |
ATi Rage 128 Pro | 08/1999 | 120 MHz | 120 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 28.8 |
![]() |
nVidia RIVA TNT2 M64 | 10/1999 | 135 MHz | 135 MHz | 32 MB/SDR | 64 bit/AGP | 27.0 |
Komentáře