Matrox Millennium G450 DualHead 32MB byla grafická karta uvedená v roce 2000 jako nástupce Matrox G400. I když šlo o vylepšení předchozí generace, Matrox se zaměřil hlavně na kancelářské a profesionální využití, takže karta nebyla přímým konkurentem herně orientovaných modelů, jako byly NVIDIA GeForce2 MX nebo ATi Radeon SDR. Její hlavní předností byla technologie DualHead, která umožňovala připojení dvou monitorů a nabízela pokročilé možnosti správy více obrazovek, což bylo tehdy na trhu poměrně vzácné.
Po technické stránce G450 vycházela z jádra G400, ale došlo k několika změnám – nejzásadnější bylo snížení počtu pipeline ze dvou na jednu a přechod na 0,18µm výrobní proces. Jádro běželo na taktu 115 MHz a paměti typu SDR (32 MB) na 144 MHz pouze se 64bitovou sběrnicí. Oproti starší G400 tak sice karta byla úspornější, ale ztrácela v hrubém výkonu, což se projevilo hlavně ve hrách.
V Direct3D hrách G450 výrazně zaostávala za nVidia GeForce2 MX i ATi Radeonem 7200 SDR, protože měla pouze jednu pipeline a žádnou hardwarovou T&L jednotku. To znamenalo, že hry využívající transformace a osvětlovací efekty musely spoléhat čistě na výkon CPU. Navíc starší ovladače Matroxu nebyly tak optimalizované pro hry, což vedlo ke slabším výsledkům v Quake III Arena, Unreal Tournament nebo 3DMark 2000. Výkon byl přibližně na úrovni starších nVidiaA RIVA TNT2 nebo ATi Rage 128, což už v roce 2000 nebylo příliš konkurenceschopné.
Na druhou stranu G450 excelovala v 2D grafice a zobrazování. Matrox tradičně nabízel výbornou kvalitu obrazu, která byla v kancelářském a profesionálním segmentu lepší než u konkurence. Funkce DualHead umožňovala připojit dva monitory současně, což bylo velkou výhodou pro uživatele pracující s grafikou, videem nebo více okny najednou. Karta podporovala rozšířenou plochu, klonování obrazu i speciální režimy, například přehrávání videa na druhém monitoru.
Celkově byla Matrox Millennium G450 skvělou volbou pro profesionální a kancelářské využití, kde nabídla vysokou kvalitu obrazu, stabilitu a funkci dvou monitorů. Pro hráče ale byla nevhodná, protože její výkon v 3D hrách nestačil na tehdejší standardy. Pokud někdo hledal kartu na hry, GeForce2 MX nebo Radeon SDR byly mnohem lepší volbou, zatímco G450 oslovila uživatele, kteří potřebovali kvalitní zobrazení a duální výstup.
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 2000 |
Obecný název jádra: |
Matrox G450 |
Kódové označení jádra: | MGA-G450 |
Připojení přes: | AGP 4x |
Jádro vyrobeno technologii: | 180 nm |
Frekvence jádra: | 125 MHz |
Pixel Pipeline: | 2 |
TMU Per Pipeline: | 2 |
Pixel Fillrate: | 230 MPixel/s |
Texel Fillrate: | 230 MPixel/s |
Podpora DirectX: | Verze 6 |
Velikost pamětí: | 32MB |
Frekvence pamětí: | 144 MHz |
Efektivní taktování pamětí: | 288 MHz |
Typ paměti: | DD-RAM |
Šířka sběrnice: | 64-bit |
Šířka pásma pamětí: | 2304 MB/s |
Tabulky s výkonem
Výkon grafických karet byl testován s moderním procesorem Intel Pentium E6700 přetaktovaným na 3,6 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows XP SP2.
Výkon grafické karety 3dfx Voodoo5 5500 byl testován na procesoru AMD Athlon 3000+ přetaktováním na 2,3 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows Millennium.
- Ovladače
- nVidia 71.89
- ATi Catalyst 6.04
🔪Vzájemná nevraživost🔪 | |||
2001 |
nVidia | ATi | KYRO+3dfx+Matrox |
04 / GeForce Quadro | |||
06 / GeForce2 MX | 06 / Radeon 7200 SDR | 09 / Matrox G450 | |
04 / GeForce2 GTS | 06 / Radeon 7200 DDR | 08 / Prophet 4000XT | |
08 / GeForce2 Ultra | 09 / Voodoo5 5500 |
Test pochází z roku 1997, je tedy staršího data a hodí se tedy pro starší grafické karty. Jeho rozlišení je pevné 640×480 a 16-bit barev. Podpora je zde DirectX 5 a výš, což zvládají první karty z roku 1996 jako 3DFX karty Voodoo 1 a třeba ATi 3D Rage II. Výrobců ale bylo více, třeba jako S3, Matrox, Intel, nVidia, SiS nebo 3Dlabs. Test má i celkové scóre, ale to nás zde zajímat nebude, jelikož více o výkonu ve 3D vypoví výsledek FPS.
Test: Robots je jednoduchý a nenáročný test. Hledat zde nějaké efekty je marné a nejsou zde ani stíny. Ovšem okolí má nádech různorodého nasvětlení.
Final Reality: Test: Robots (640x480/16) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 653.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 450.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 433.7 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 415.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 382.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 380.0 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 130.6 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 72.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 59.1 |
x480/16)
Test: City scene je průlet městem, kde jsou pěkné textury ve formě reklam, a jednou z nich je na hru Max Payne. Hlavní efekty zahrnuje sklo a tedy průhlednost. Dalším je mlha, avšak ta je plochá.
Final Reality: Test: City scena (640x480/16) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 829.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 626.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 619.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 614.4 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 606.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 595.7 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 160.4 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 32.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 58.7 |
Tímto testem začíná možnost nastavit různá rozlišení i hloubku barev. Také zde ještě není podpora T&L jednotky a tak ho zvládnou i starší karty. Test má plnou podporu DirectX 6.1.
Test: Game 1 - Race je rychlý závod futuristických vznášedel po okruhu s různými překážkami a efekty. Zaměřoval se na: Zpracování polygonů, Motion blur (rozmazání pohybu), Environment mapping (mapování prostředí) a Fog (mlha).
3D Mark 1999: Test: Game 1 - Race (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 235.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 184.9 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 174.1 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 138.6 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 130.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 123.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 99.7 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 96.0 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 61.6 |
Test: Game 2 - First Person simuluje střílečku z pohledu první osoby, kde jsou viditelné efekty, jako je mlha ze střelby a účinné zásahy. Hlavním objektem je však samotná zbraň, na které se odráží světelné prostředí, jímž procházíte. Ani zde ale pohybující se tělesa nevrhají žádné stíny.
3D Mark 1999: Test: Game 2 - First Person (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 241.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 201.0 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 170.1 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 160.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 149.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 119.8 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 56.0 |
První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 76.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 54.8 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 50.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 38.1 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 37.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 32.3 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 30.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 28.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 13.3 |
Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.
3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 152.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 124.6 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 89.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 87.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 84.2 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 67.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 62.2 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 30.4 |
Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 2001 a ATi Radeon 9000 z roku 2001.
Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 49.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 36.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 30.8 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 30.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 27.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 26.8 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 25.5 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 24.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 11.4 |
Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
3D Mark 2001: Test: Game 2 - Draghothic - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 51.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 38.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 35.3 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 33.2 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 32.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 31.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 27.4 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 19.1 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 7.3 |
Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 59.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 41.8 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 41.5 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 38.7 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 33.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 29.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 28.5 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 25.6 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 11.9 |
Sin - 1998
Test v rozlišení 800x600/16-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 240.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 174.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 171.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 155.7 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 145.8 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.2 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 98.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 60.5 |
Sin - 1998
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 204.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 146.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 124.6 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 116.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.4 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 99.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 97.3 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 77.6 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 41.5 |
Kingpin: Life of Crime: - 1999
Test v rozlišení 800x600/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 265.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 183.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 156.9 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 151.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 140.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 127.6 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 117.8 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 112.7 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 59.5 |
Kingpin: Life of Crime - 1999
Test v rozlišení 1024x768/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 179.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 131.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 112.2 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 106.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 100.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 88.4 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 83.5 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 79.0 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 38.8 |
QUAKE III - 1999
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Bilinear) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 221.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 164.1 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 104.0 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 102.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 93.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 79.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 71.3 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.9 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 30.3 |
QUAKE III - 1999
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 153.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 109.1 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 77.8 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 74.0 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 73.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.1 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 66.8 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 64.4 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 23.8 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (DXT Compressed) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 180.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 135.3 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 100.1 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 92.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 77.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 70.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 23.4 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 14.3 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 125.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 88.5 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 76.4 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 68.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 67.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 58.1 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 19.8 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 11.0 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Normal) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 195.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 144.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 86.3 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 86.2 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 82.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 74.4 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 67.3 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 64.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 22.2 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 130.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 93.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 69.0 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 64.7 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.3 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 54.6 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 53.2 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 17.3 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - OpenGL | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 48.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 34.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 33.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 32.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 27.3 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 22.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 21.8 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 9.1 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 5.9 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - DirectX | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 46.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 32.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 31.8 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 31.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 20.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 18.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 14.8 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 10.5 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 9.3 |
Unreal Tournament 2003 - 2002
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Normalest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 56.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 46.3 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 36.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 34.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 32.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 28.4 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 13.3 |
Unreal Tournament 2003 - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Highest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 39.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 30.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 26.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 24.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 22.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 21.5 |
Komentáře