Matrox Millennium G450 DH

Matrox Millennium G450 DualHead 32MB byla grafická karta uvedená v roce 2000 jako nástupce Matrox G400. I když šlo o vylepšení předchozí generace, Matrox se zaměřil hlavně na kancelářské a profesionální využití, takže karta nebyla přímým konkurentem herně orientovaných modelů, jako byly NVIDIA GeForce2 MX nebo ATi Radeon SDR. Její hlavní předností byla technologie DualHead, která umožňovala připojení dvou monitorů a nabízela pokročilé možnosti správy více obrazovek, což bylo tehdy na trhu poměrně vzácné.

Po technické stránce G450 vycházela z jádra G400, ale došlo k několika změnám – nejzásadnější bylo snížení počtu pipeline ze dvou na jednu a přechod na 0,18µm výrobní proces. Jádro běželo na taktu 115 MHz a paměti typu SDR (32 MB) na 144 MHz pouze se 64bitovou sběrnicí. Oproti starší G400 tak sice karta byla úspornější, ale ztrácela v hrubém výkonu, což se projevilo hlavně ve hrách.

V Direct3D hrách G450 výrazně zaostávala za nVidia GeForce2 MX i ATi Radeonem 7200 SDR, protože měla pouze jednu pipeline a žádnou hardwarovou T&L jednotku. To znamenalo, že hry využívající transformace a osvětlovací efekty musely spoléhat čistě na výkon CPU. Navíc starší ovladače Matroxu nebyly tak optimalizované pro hry, což vedlo ke slabším výsledkům v Quake III Arena, Unreal Tournament nebo 3DMark 2000. Výkon byl přibližně na úrovni starších nVidiaA RIVA TNT2 nebo ATi Rage 128, což už v roce 2000 nebylo příliš konkurenceschopné.

Na druhou stranu G450 excelovala v 2D grafice a zobrazování. Matrox tradičně nabízel výbornou kvalitu obrazu, která byla v kancelářském a profesionálním segmentu lepší než u konkurence. Funkce DualHead umožňovala připojit dva monitory současně, což bylo velkou výhodou pro uživatele pracující s grafikou, videem nebo více okny najednou. Karta podporovala rozšířenou plochu, klonování obrazu i speciální režimy, například přehrávání videa na druhém monitoru.

Celkově byla Matrox Millennium G450 skvělou volbou pro profesionální a kancelářské využití, kde nabídla vysokou kvalitu obrazu, stabilitu a funkci dvou monitorů. Pro hráče ale byla nevhodná, protože její výkon v 3D hrách nestačil na tehdejší standardy. Pokud někdo hledal kartu na hry, GeForce2 MX nebo Radeon SDR byly mnohem lepší volbou, zatímco G450 oslovila uživatele, kteří potřebovali kvalitní zobrazení a duální výstup.

 

PARAMETRY
Uvedeno na trh: 2000
Obecný název jádra:
Matrox G450
Kódové označení jádra: MGA-G450
Připojení přes: AGP 4x
Jádro vyrobeno technologii: 180 nm
Frekvence jádra: 125 MHz
Pixel Pipeline:  2
TMU Per Pipeline:  2
Pixel Fillrate: 230 MPixel/s
Texel Fillrate: 230 MPixel/s
Podpora DirectX: Verze 6
Velikost pamětí: 32MB
Frekvence pamětí: 144 MHz
Efektivní taktování pamětí: 288 MHz
Typ paměti: DD-RAM
Šířka sběrnice: 64-bit
Šířka pásma pamětí: 2304 MB/s

 

Tabulky s výkonem

Výkon grafických karet byl testován s moderním procesorem Intel Pentium E6700 přetaktovaným na 3,6 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows XP SP2.

Výkon grafické karety 3dfx Voodoo5 5500 byl testován na procesoru AMD Athlon 3000+ přetaktováním na 2,3 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows Millennium.

  • Ovladače
  • nVidia 71.89
  • ATi Catalyst 6.04

 

🔪Vzájemná nevraživost🔪


2001


nVidia ATi KYRO+3dfx+Matrox
04 / GeForce Quadro    
06 / GeForce2 MX 06 / Radeon 7200 SDR 09 / Matrox G450
04 / GeForce2 GTS 06 / Radeon 7200 DDR 08 / Prophet 4000XT
08 / GeForce2 Ultra   09 / Voodoo5 5500

 


Test pochází z roku 1997, je tedy staršího data a hodí se tedy pro starší grafické karty. Jeho rozlišení je pevné 640×480 a 16-bit barev. Podpora je zde DirectX 5 a výš, což zvládají první karty z roku 1996 jako 3DFX karty Voodoo 1 a třeba ATi 3D Rage II. Výrobců ale bylo více, třeba jako S3, Matrox, Intel, nVidia, SiS nebo 3Dlabs. Test má i celkové scóre, ale to nás zde zajímat nebude, jelikož více o výkonu ve 3D vypoví výsledek FPS.

Test: Robots je jednoduchý a nenáročný test. Hledat zde nějaké efekty je marné a nejsou zde ani stíny. Ovšem okolí má nádech různorodého nasvětlení.

Final Reality: Test: Robots (640x480/16)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 653.3
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 450.8
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 433.7
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 415.5
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 382.9
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 380.0
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 130.6
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 72.4
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 59.1

x480/16)

Test: City scene je průlet městem, kde jsou pěkné textury ve formě reklam, a jednou z nich je na hru Max Payne. Hlavní efekty zahrnuje sklo a tedy průhlednost. Dalším je mlha, avšak ta je plochá.

Final Reality: Test: City scena (640x480/16)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 829.2
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 626.1
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 619.5
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 614.4
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 606.3
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 595.7
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 160.4
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 32.4
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 58.7

 


Tímto testem začíná možnost nastavit různá rozlišení i hloubku barev. Také zde ještě není podpora T&L jednotky a tak ho zvládnou i starší karty. Test má plnou podporu DirectX 6.1. 

3D Mark 1999: Test v rozlišení 800x600/16-bit (Default)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ Score
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 23825
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 19262
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 17210
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 14396
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 13516
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 12546
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 10882
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 10438
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 5866

 

Test: Game 1 - Race je rychlý  závod futuristických vznášedel po okruhu s různými překážkami a efekty. Zaměřoval se na: Zpracování polygonů, Motion blur (rozmazání pohybu), Environment mapping (mapování prostředí) a Fog (mlha).

3D Mark 1999: Test: Game 1 - Race (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 235.3
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 184.9
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 174.1
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 138.6
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 130.6
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 123.5
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 99.7
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 96.0
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 61.6

 

Test: Game 2 - First Person simuluje střílečku z pohledu první osoby, kde jsou viditelné efekty, jako je mlha ze střelby a účinné zásahy. Hlavním objektem je však samotná zbraň, na které se odráží světelné prostředí, jímž procházíte. Ani zde ale pohybující se tělesa nevrhají žádné stíny.

3D Mark 1999: Test: Game 2 - First Person (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 241.3
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 201.0
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 170.1
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 160.4
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 149.2
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 119.8
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 114.6
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 114.3
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 56.0

 


První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.

3D Mark 2000: Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Default)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ Score
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 12748
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 9457
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 7313
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 6077
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 6008
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 5504
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 5397
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 5002
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 2252

 

Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.​

3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 76.2
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 54.8
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 50.3
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 38.1
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 37.6
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 32.3
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 30.1
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 28.3
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 13.3

 

Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.

3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 152.3
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 124.6
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 89.4
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 87.8
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 84.2
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 61.0
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 67.3
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 62.2
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 30.4

 


Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 2001 a ATi Radeon 9000 z roku 2001.

3D Mark 2001: Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Default)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ Score
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 6296
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 4538
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 4011
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 3671
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 3660
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 3598
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 3222
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 3192
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 1201

 

Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.

3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 49.6
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 36.4
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 30.8
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 30.1
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 27.2
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 26.8
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 25.5
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 24.3
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 11.4

 

Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.

3D Mark 2001: Test: Game 2  - Draghothic - High Detail (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 51.4
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 38.0
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 35.3
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 33.2
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 32.9
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 31.4
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 27.4
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 19.1
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 7.3

 

Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.

3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 59.1
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 41.8
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 41.5
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 38.7
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 33.2
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 29.1
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 28.5
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 25.6
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 11.9

 


Sin - 1998

Test v rozlišení 800x600/16-bit (Max)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 240.1
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 174.2
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 171.6
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 155.7
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 145.8
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 114.6
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 114.2
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 98.3
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 60.5

 


Sin - 1998

Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Max)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 204.3
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 146.3
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 124.6
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 116.2
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 114.4
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 99.3
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 97.3
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 77.6
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 41.5

 


Kingpin: Life of Crime:  - 1999

Test v rozlišení 800x600/16-bit
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 265.3
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 183.5
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 156.9
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 151.1
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 140.6
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 127.6
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 117.8
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 112.7
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 59.5

 


Kingpin: Life of Crime - 1999

Test v rozlišení 1024x768/16-bit
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 179.1
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 131.0
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 112.2
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 106.3
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 100.2
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 88.4
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 83.5
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 79.0
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 38.8

 


QUAKE III - 1999

Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Bilinear)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 221.9
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 164.1
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 104.0
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 102.5
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 93.5
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 79.0
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 71.3
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 70.9
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 30.3

 


QUAKE III - 1999

Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 153.4
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 109.1
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 77.8
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 74.0
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 73.8
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 70.1
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 66.8
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 64.4
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 23.8

 


Soldier of Fortune - 2000

Test v rozlišení 1024x768/16-bit (DXT Compressed)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 180.2
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 135.3
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 100.1
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 92.9
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 77.1
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 70.3
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 59.3
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 23.4
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 14.3

 


Soldier of Fortune - 2000

Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 125.6
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 88.5
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 76.4
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 68.2
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 67.3
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 59.2
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 58.1
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 19.8
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 11.0

 


Return to Castle Wolfenstein - 2001

 Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Normal)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 195.1
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 144.5
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 86.3
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 86.2
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 82.5
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 74.4
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 67.3
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 64.3
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 22.2

 


Return to Castle Wolfenstein - 2001

 Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 130.1
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 93.6
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 69.0
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 64.7
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 60.4
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 60.3
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 54.6
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 53.2
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 17.3

 


Serious Sam: The Second Encountern - 2002

Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - OpenGL
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 48.6
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 34.3
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 33.4
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 32.1
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 27.3
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 22.4
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 21.8
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 9.1
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 5.9

 


Serious Sam: The Second Encountern - 2002

Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - DirectX
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 46.4
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 32.1
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 31.8
3dfx Voodoo5 5500 09/2000 167 MHz 167 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 31.3
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 20.9
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 18.6
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 14.8
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 10.5
VR Kyro 4000XT  08/2000 115 MHz 115 MHz 64 MB/SDR 128 bit/AGP 9.3

 


Unreal Tournament 2003 - 2002

Test v rozlišení 800x600/32-bit (Normalest) - Bootmatch
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 56.8
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 46.3
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 36.9
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 34.3
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 32.0
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 28.4
Matrox Millennium G450 09/2000 125 MHz 288 MHz 32 MB/DDR 64 bit/AGP 13.3

 


Unreal Tournament 2003 - 2002

Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Highest) - Bootmatch
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce2 Ultra 08/2000 250 MHz 458 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 39.1
nVidia GeForce2 GTS 04/2000 200 MHz 333 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 30.4
nVidia GeForce Quadro 04/2000 140 MHz 333 MHz 64 MB/DDR 128 bit/AGP 26.2
ATi Radeon 7200 06/2000 164 MHz 328 MHz 32 MB/DDR 128 bit/AGP 24.9
ATi Radeon 7200 06/2000 160 MHz 160 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 22.3
nVidia GeForce2 MX 06/2000 175 MHz 183 MHz 32 MB/SDR 128 bit/AGP 21.5

 

Clous

www.clous.cz

Stačí kliknout O mně

Čtěte dál

PředchozíDalší

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *