nVidia GeForce 6200 DDR2 128MB používá GPU společnosti nVidia s označením GeForce 6200. Cena, za kterou se prodávaly tyto modely začátkem roku 2005, byla okolo 2000 Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
Je sranda, co všechno se ještě dnes dá najít ve starých vyřazených počítačích, a ještě větší sranda je, co výrobci dokázali dodat na trh. Když se podíváte na parametr „šířka sběrnice“, zjistíte, že má pouhých 32 bitů, i když je napojená na paměti typu DDR2. Jaký je tedy rozdíl mezi stejnými jádry NV44, když jedno má k sobě připojené DDR1 přes 64bitovou sběrnici s průtokem dat 4000 MB/s a druhé DDR2 co má pouhou 32bitovou sběrnicí a průtok poloviční 2000 MB/s?
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 2005 |
Obecný název jádra: |
GeForce 6200 |
Kódové označení jádra: | NV44 |
Připojení přes: | AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: | 110nm |
Frekvence jádra: | 350MHz |
Pixel Pipeline: | 2 |
TMU Per Pipeline: | 4 |
Vertex Shaders: | 3 |
Pixel Shaders: | 4 |
Pixel Fillrate: | 700 MPixel/s |
Texel Fillrate: | 1400 MPixel/s |
Podpora DirectX: | Verze 9 |
Velikost pamětí: | 128MB |
Frekvence pamětí: | 250MHz |
Efektivní taktování pamětí: | 500MHz |
Typ paměti: | DDR2 |
Šířka sběrnice: | 32-bit |
Šířka pásma pamětí: | 2000 MB/s |
Testovací sestava
Parametry a porovnání | ||
GPU | GeForce 6200 DDR2 | GeForce 6200 DDR1 |
Uvedeno na trh: | 04/2005 | 04/2005 |
Obecný název jádra: |
6200 | 6200 |
Kódové označení jádra: | NV44A | NV44A |
Připojení přes: | AGP 8x | AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: | 110nm | 110nm |
Frekvence jádra: | 350 MHz | 350 MHz |
Pixel Pipeline: | 2 | 2 |
TMU Per Pipeline: | 4 | 4 |
Vertex Shaders: | 3 | 3 |
Pixel Shaders: | 4 | 4 |
Pixel Fillrate: | 700 MPixel/s | 700 MPixel/s |
Texel Fillrate: | 1400 MPixel/s | 1400 MPixel/s |
Podpora DirectX: | 9 | 9 |
Velikost pamětí: | 128 MB | 128 MB |
Frekvence pamětí: | 250 MHz | 250 MHz |
Efektivní taktování pamětí: | 500MHz | 500 MHz |
Typ paměti: | DDR2 | DDR1 |
Šířka sběrnice: | 32-bit | 64-bit |
Šířka pásma pamětí: | 2000 MB/s | 4000 MB/s |
Jak vidíte ve srovnávací tabulce, ten rozdíl je markantní. DDR2 prostě nedokáže s tak úzkou 32bitovou sběrnicí jakkoliv ohrozit DDR1 se 64bitovou sběrnicí, což se dalo očekávat. Co se týče celkového výkonu, v 3D Mark 2001 je podobný jako o pět let starší nVidia GeForce2 Ultra, přičemž ve starších hrách jasně kraluje GeForce2 Ultra.
AMD Athlon 64 3200+ | ||||
nVidia GeForce 6200 DDR2 | vs. | nVidia GeForce 6200 DDR1 | ||
Final Reality – 640x480/16 | ||||
Robots | 142.0 | – | 173.4 | FPS |
City Scene | 176.1 | – | 250.5 | FPS |
Overall score | 15.86 | – | 18.02 | |
3D Mark 1999– 800×600/16 – Default | ||||
Game 1 – Race | 144.9 | – | 187.0 | FPS |
Game 2 – First Person | 130.8 | – | 155.3 | FPS |
CPU 3D Speed | 48003 | – | 46038 | |
Final Score | 13754 | – | 16968 | 3D Marks |
3D Mark 2000– 1024×768/16 – Default | ||||
Game 1 – Helicopter – High Detail | 41.8 | – | 77.3 | FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail | 86.5 | – | 110.9 | FPS |
CPU 3D Speed | 733 | – | 841 | |
Final Score | 6354 | – | 10334 | 3D Marks |
3D Mark 2001– 1024×768/32 – Default | ||||
Game 1 – Car Chase – High Detail | 54.8 | – | 73.6 | FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail | 57.1 | – | 89.9 | FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail | 43.3 | – | 75.6 | FPS |
Game 4 – Nature | 21.2 | – | 29.2 | FPS |
Final Score | 5783 | – | 9371 | 3D Marks |
3D Mark 2003– 1024×768/32 – Default | ||||
GT1 – Wings of Fury | 61.5 | – | 95.1 | FPS |
GT2 – Battle of Proxycon | 7.3 | – | 14.2 | FPS |
GT3 – Trolls Lair | 7.3 | – | 13.5 | FPS |
GT4 – Mother Nature | 13.9 | – | 19.9 | FPS |
Final Score | 1599 | – | 2620 | 3D Marks |
HRY | ||||
nVidia GeForce 6200 DDR2 | – | nVidia GeForce 6200 DDR1 | ||
Soldier of Fortune – 2000 | ||||
1024×768/32: High | 62.8 | – | 127.5 | FPS |
Return to Castle Wolfenstein – 2001 | ||||
1024×768/32: High | 53.2 | – | 95.9 | FPS |
Serious Sam: The Second Encountern – 2002 | ||||
1024×768/32: Quality | 28.1 | – | 53.9 | FPS |
Unreal Tournament 2003 – 2002 | ||||
1024×768/32: High | 59.4 | – | 110.6 | FPS |
DOOM 3 – 2004 | ||||
1024×768/32: Ultra | 8.2 | – | 17.1 | FPS |
A když má karta i originálně chlazené čipy, napadlo mě, o kolik asi půjdou paměti DDR2 přetaktovat. Není problém je dostat na frekvenci 800 MHz, ale i při tak vysoké stabilní frekvenci prostě nestačí na svého konkurenta s DDR1, který má k tomu 64bitovou sběrnici.
AMD Athlon 64 3200+ | ||||
nVidia GeForce 6200 DDR2 OC 800MHz | vs. | nVidia GeForce 6200 DDR1 | ||
3D Mark 2001– 1024×768/32 – Default | ||||
Game 1 – Car Chase – High Detail | 70.8 | – | 73.6 | FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail | 81.9 | – | 89.9 | FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail | 66.1 | – | 75.6 | FPS |
Game 4 – Nature | 27.2 | – | 29.2 | FPS |
Final Score | 8462 | – | 9371 | 3D Marks |
HRY | ||||
nVidia GeForce 6200 DDR2 OC 800MHz | – | nVidia GeForce 6200 DDR1 | ||
DOOM 3 – 2004 | ||||
1024×768/32: Ultra | 13.6 | – | 17.1 | FPS |
Výkon grafických jader v tabulkách je zatím ve formě doplňování výsledků
Jelikož zde porovnávám výkon grafických karet z let 1999 až 2006, zvolil jsem procesor, který vyšel zhruba v polovině tohoto období a je jím AMD Athlon 64 3200+ z roku 2003 do socketu 754. Jeho defaultní frekvence je 2 GHz a 512 MB RAM běží 400 MHz.
Grafické karty, které nemají zadní výřez na AGP, jsou testovány na socketu 462, který má univerzální AGP slot. V patici je CPU AMD Athlon 3000+ přetaktovaný na 2320 MHz a 512 MB RAM běží na 366 MHz.
Tabulka slouží k teoretické orientaci a je sestavena na základě mých vlastněných grafických karet. Ukazuje, jak by si tyto karty mohly vést proti sobě v daném roce. Ovšem výrobci všelijak karty modifikovali, někde dali 64 bitovou sběrnici pro video RAM, jinde místo DDR2 třeba použili DDR3 a taky si upravovali takty grafického jádra. Největší zmatek nastal u modelů od nVidia GeForce 7800 a 7900. Další příklad: v roce 2005 vydala společnost ATi grafickou kartu Radeon X1300, kterou v roce 2006 reinkarnovala jako Radeon X1300 XT. Tento nový model již obsahoval jádro z výkonnějšího modelu Radeon X1650 Pro (2006).
Tam, kde je hvězdička (*), kartu nevlastním, ale některé modely jdou přetaktovat na podobnou, někdy i stejnou úroveň jako ony podobné modely. Do tabulky jsem nedával kartu 3dfx Voodoo 5 5500 a ta vyšla 06/2000.
Grafiky v letech do slotu AGP | |||
nVidia | ATi | ||
1999 | 10 / GeForce 256 SDR | 08 / ATI Rage 128 Pro | |
12 / GeForce 256 DDR | |||
nVidia | ATi | KYRO | |
2000 |
06 / GeForce2 MX | ||
04 / GeForce2 GTS | 06 / Radeon 7200 SDR | 06 / Prophet 4000XT 32MB | |
08 / GeForce2 Ultra | 04 / Radeon 7200 DDR | 06 / Prophet 4000XT 64MB | |
nVidia | ATi | KYRO | |
2001 |
03 / GeForce2 MX200 | 02 / Radeon 7000 | |
03 / GeForce2 MX400 | 12 / Radeon 7500 | 03 / Prophet 4500XT 32MB | |
10 / GeForce2 Ti | 03 / Prophet 4500XT 64MB | ||
02 / GeForce3 | 08 / Radeon 8500 | ||
10 / GeForce3 Ti 200 | |||
10 / GeForce3 Ti 500 | |||
nVidia | ATi | ||
2002 |
02 / GeForce4 MX 420 | ||
02 / GeForce4 MX 440 | 07 / Radeon 9000 | ||
02 / GeForce4 MX 460 | 07 / Radeon 9000 Pro | ||
02 / GeForce4 Ti 4200 | 02 / Radeon 8500LE | ||
02 / GeForce4 Ti 4400 | 10 / Radeon 9500 | ||
02 / GeForce4 Ti 4600* | 08 / Radeon 9700* | ||
nVidia | ATi | ||
02 / GeForce4 Ti 4800 SE | 10 / Radeon 9100 | ||
2003 |
03 / GeForce FX 5200 | 05 / Radeon 9200 | |
03 / GeForce FX 5600 | 10 / Radeon 9600 PRO | ||
03 / GeForce FX 5600 XT | 10 / Radeon 9550 | ||
10 / GeForce FX 5700 | 10 / Radeon 9600 TX | ||
10 / GeForce FX 5700 Ultra | 10 / Radeon 9600 XT | ||
03 / GeForce FX 5800* | |||
05 / GeForce FX 5900 XT | 03 / ATI Radeon 9800PRO | ||
10 / GeForce FX 5900 Ultra* | 10 / ATI Radeon 9800XT* | ||
nVidia | ATi | ||
2004 |
08 / GeForce 6600 | 09 / ATI Radeon X700 | |
08 / GeForce 6600 GT | 09 / ATI Radeon X700 Pro | ||
07 / GeForce 6800 LE | 10 / Radeon X800 SE* | ||
11/ GeForce 6800 | 12 / Radeon X800 XT | ||
04 / GeForce 6800 GT | 05 / Radeon X800 XT Platinum | ||
04 / GeForce 6800 Ultra | 12 / Radeon X850 XT Platinum | ||
nVidia | ATi | ||
2005 | 04 / GeForce 6200 | 10 / ATI Radeon X1300 LE | |
04 / GeForce 6200 GE | 10 / ATI Radeon X1300 | ||
04 / GeForce 6600 LE | 10 / Radeon X1600 Pro | ||
09 / GeForce 6800 XT | 11 / Radeon X800 GT | ||
nVidia | ATi | ||
2006 | 05 / GeForce Go 7300 GT | 08 / Radeon X1300 XT* | |
03 / GeForce Go 7600 GS | 08 / Radeon X1650 Pro | ||
03 / GeForce Go 7600 GT | 10 / Radeon X1650 Pro DDR3 | ||
02 / GeForce Go 7800 GS | 10 / Radeon X1950 Pro | ||
05 / GeForce Go 7900 GS | 10 / Radeon X1950 XT* |
Final Reality
Pochází z roku 1997, tudíž je opravdu starý. Jeho rozlišení je pevné 640x480 a 16-bit barev. Podpora zahrnuje DirectX 5 a vyšší verze, což zvládají i 3D grafiky z roku 1996.
Test Robots je jednoduchý a nenáročný test. Hledat zde nějaké efekty je marné a nejsou zde ani stíny. Ovšem okolí má nádech různorodého nasvětlení.
Final Reality Test - Robots |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 211.3 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 211.0 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 200.2 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 187.2 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 180.1 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 176.5 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 176.0 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 173.4 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 173.3 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 169.5 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 164.6 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 163.3 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 163.3 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 152.3 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 154.7 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 142.0 |
Test City Scene je průlet městem, kde jsou pěkné textury ve formě reklam, a jednou z nich je na hru Max Payne. Hlavní efekty zahrnuje sklo a tedy průhlednost. Dalším je mlha, avšak ta je plochá.
Final Reality Test - City Scene |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 313.6 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 297.4 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 269.8 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 259.6 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 256.9 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 256.9 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 255.6 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 250.5 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 228.6 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 214.6 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 214.0 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 207.5 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 204.5 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 188.1 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 186.4 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 176.1 |
3D Mark 99 MAX
Tímto testem začíná možnost nastavit různá rozlišení i hloubku barev. Také zde ještě není podpora T&L jednotky a tak ho zvládnou i starší karty. Test má plnou podporu DirectX 6.1.
Test: Game 1 - Race - ukazuje, jak může být létání v koridoru svou rychlostí adrenalinová záležitost.
3D Mark 1999: Test: Game 1 - Race (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 273.2 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 271.8 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 257.7 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 249.3 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 248.0 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 246.1 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 226.9 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 224.4 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 216.5 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 197.1 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 187.0 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 182.3 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 167.6 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 144.9 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 130.6 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 115.6 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 107.4 |
Test: Game 2 - First Person - simuluje střílečku z pohledu první osoby, kde jsou viditelné efekty, jako je mlha ze střelby a účinné zásahy. Hlavním objektem je však samotná zbraň, na které se odráží světelné prostředí, jímž procházíte. Ani zde ale pohybující se tělesa nevrhají žádné stíny.
3D Mark 1999: Test: Game 2 - First Person (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 209.7 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 203.3 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 202.6 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 189.0 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 186.8 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 182.4 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 173.4 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 171.2 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 169.4 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 166.5 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 160.4 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 159.3 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 158.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 155.3 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 135.1 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 130.8 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 124.8 |
3D Mark 2000
První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 215.7 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 215.0 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 216.4 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 208.3 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 206.6 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 190.4 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 174.9 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 162.0 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 114.5 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 93.4 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 77.3 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 74.9 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 71.3 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 42.1 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 41.8 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 38.1 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 37.6 |
Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.
3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 129.5 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 128.4 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 123.7 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 123.7 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 122.3 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 122.3 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 117.9 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 118.2 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 117.3 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 113.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 110.9 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 108.7 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 89.9 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 86.5 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 81.6 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 79.1 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 61.0 |
3D Mark 2001 SE
Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 2003 a ATi Radeon 9000 z roku 2002.
Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 94.9 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 92.5 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 91.6 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 90.9 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 89.8 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 87.7 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 86.7 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 86.0 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 80.3 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 73.6 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 58.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 54.8 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 53.9 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 49.7 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 25.8 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 25.0 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 22.3 |
Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
3D Mark 2001: Test: Game 2 - Draghothic - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 224,1 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 220.7 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 207.9 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 204.9 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 193.8 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 153.5 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 131.3 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 127.6 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 109.5 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 89.9 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 85.0 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 57.1 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 55.7 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 49.4 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 26.3 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 19.0 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 19.0 |
Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 125.0 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 124.3 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 124.1 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 120.3 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 116.2 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 115.5 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 110.3 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 110.1 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 109.1 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 100.0 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 75.6 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 64.4 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 57.6 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 43.3 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 32.4 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 30.6 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 27.5 |
Test: Game 4 - Nature s High Detail vás pomocí dronu provede přírodou v horách, kde žije starý rybář ve své chaloupce. Uvidíte stromy s jednotlivými listy a větvičkami. Voda teče a je průhledná, kde je hluboká vidíte odrazy oblohy a hor. Sem tam se mihne hejno motýlů a vy máte chuť být lovec motýlů. Ke spuštění je potřeba DirectX 8 + 8.1 a GPU které disponuje vertex + pixel shadery.
3D Mark 2001: Test: Game 4 - Nature - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 188.9 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 188.4 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 168.0 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 91.1 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 84.2 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 57.7 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 54.0 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 46.9 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 43.0 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 36.6 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 29.2 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 25.0 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 21.2 |
3D Mark 2003
Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu, která podporuje DirectX 9, jelikož už vše běží pouze na 32-bit barvách. Tou první u firmy ATi byl Radeon 9500 z roku 2002 a u nVidia GeForceFX z roku 2003. Také je to poslední test, který měl v prvních verzích podporu Windows 98-Me.
Test: Game 1 - Wings of Fury je útok mnoha letadel, kterým se říkalo létající pevnosti B17 a na ně utočí německé Messerschmitt Bf 109. Je tam spousta efektů, jako odlesky na trupu letadel, kouře a výbuchů.
3D Mark 2003: Test: Game 1 - Wings of Fury (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 295.0 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 279.7 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 272.9 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 223.4 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 207.1 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 159.8 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 150.8 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 138.4 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 123.7 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 115.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 95.1 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 77.0 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 61.5 |
Test: Game 2 - Battle of Proxycon vizuálně připomíná hru DOOM 3 a je podobně náročný. Pokud se tedy výsledek dostane nad 30FPS, měl by se DOOM 3 na této grafice dát hrát.
3D Mark 2003: Test: Game 2 - Battle of Proxycon (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 102.1 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 98.9 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 89.8 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 41.0 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 37.7 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 36.8 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 25.6 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 22.3 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 17.9 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 17.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 14.2 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 7.4 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 7.3 |
Test: Game 3 - Trolls Lair, je plný realistických scén s přesnými stíny, a pixel shadery jsou zde použity k simulaci chování vlasů hlavní hrdinky.
3D Mark 2003: Test: Game 3 - Trolls Lair (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ a typ | FPS | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 83.8 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 76.9 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 73.9 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 36.4 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 33.8 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 32.2 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 21.4 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 21.0 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 15.1 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 14.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 13.5 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 7.9 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 7.3 |
Test: Game 4 - Mother Nature, když se spustí, na většině lowendových grafikách přinese tzv. slideshow.
3D Mark 2003: Test: Game 4 - Mother Nature (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ a typ | FPS | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 81.7 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 71.6 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 62.4 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 40.6 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 40.1 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 37.4 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 25.9 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 21.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 19.9 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 14.1 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 13.9 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 11.6 |
Serious Sam: The Second Encountern
DOOM, DOOM, DOOM!!!
Komentáře