nVidia uvedla GeForce2 MX 400 v březnu 2001 jako cenově dostupnou grafickou kartu pro mainstreamové uživatele. Vycházela z původního čipu GeForce2 MX, ale měla vyšší frekvenci jádra a nabízela mírně vyšší výkon. Oproti plnohodnotné GeForce2 GTS však měla poloviční počet texturovacích jednotek na pipeline, což výrazně omezovalo její schopnost v náročnějších hrách.
Jádro běželo na frekvenci 175 až 200 MHz, zatímco paměti typu SDRAM měly pracovní rozsah od 143 po 200 MHz, přičemž konkrétní frekvence závisela na výrobci a použitém typu pamětí. Karta byla dostupná ve variantách s 32 MB a 64 MB paměti, přičemž propustnost pamětí byla často limitujícím faktorem jejího výkonu a podporovala DirectX 7.
Pro nenáročné hráče byla GeForce2 MX 400 přijatelnou volbou především díky své nízké ceně. Výkonnostně se karta zařazovala mezi základní modely GeForce2 MX a výkonnější GeForce2 GTS. V nižších rozlišeních podávala uspokojivý výkon v tehdejších hrách, ale ve vyšších rozlišeních rychle narážela na limity své pomalé paměťové sběrnice. Konkurencí jí byly modely jako Radeon 7000 od ATI, který však nabízel nižší herní výkon díky 64bitové paměťové sběrnici, ale měl kvalitnější 2D obraz.
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 2001 |
Obecný název jádra: |
GeForce2 MX 400 |
Kódové označení jádra: | NV11 |
Připojení přes: | AGP 4x |
Jádro vyrobeno technologii: | 180 nm |
Frekvence jádra: | 200 MHz |
Pixel Pipeline: | 2 |
TMU Per Pipeline: | 4 |
Vertex Shaders: | 400 MPixel/s |
Pixel Shaders: | 800 MTexel/s |
Podpora DirectX: | Verze 7 |
Velikost pamětí: | 32 MB |
Frekvence pamětí: | 200 MHz |
Efektivní taktování pamětí: | 200 MHz |
Typ paměti: | SD-RAM |
Šířka sběrnice: | 128-bit |
Šířka pásma pamětí: | 3200 MB/s |
Tabulky s výkonem
Výkon grafických karet byl testován s moderním procesorem Intel Pentium E6700 přetaktovaným na 3,6 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows XP SP2.
- Ovladače
- nVidia 71.89
- ATi Catalyst 6.04
🔪Vzájemná nevraživost🔪 | |||
2001 |
nVidia | ATi | KYRO |
03 / GeForce2 MX200 | |||
03 / GeForce2 MX400 | 02 / Radeon 7000 | ||
10 / GeForce2 Ti | 11 / Radeon 7500 | 03 / Prophet 4500XT 32MB | |
02 / GeForce3 | 08 / Radeon 8500 | 03 / Prophet 4500XT 64MB | |
10 / GeForce3 Ti 200 | |||
10 / GeForce3 Ti 500 |
Test pochází z roku 1997, je tedy staršího data a hodí se tedy pro starší grafické karty. Jeho rozlišení je pevné 640×480 a 16-bit barev. Podpora je zde DirectX 5 a výš, což zvládají první karty z roku 1996 jako 3DFX karty Voodoo 1 a třeba ATi 3D Rage II. Výrobců ale bylo více, třeba jako S3, Matrox, Intel, nVidia, SiS nebo 3Dlabs. Test má i celkové scóre, ale to nás zde zajímat nebude, jelikož více o výkonu ve 3D vypoví výsledek FPS.
Test: Robots je jednoduchý a nenáročný test. Hledat zde nějaké efekty je marné a nejsou zde ani stíny. Ovšem okolí má nádech různorodého nasvětlení.
Final Reality: Test: Robots (640x480/16) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 501.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 438.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 429.9 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 411.5 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 401.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 397.3 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 354.5 |
x480/16)
Test: City scene je průlet městem, kde jsou pěkné textury ve formě reklam, a jednou z nich je na hru Max Payne. Hlavní efekty zahrnuje sklo a tedy průhlednost. Dalším je mlha, avšak ta je plochá.
Final Reality: Test: City scena (640x480/16) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 674.0 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 642.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 633.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 607.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 582.1 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 575.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 549.0 |
Tímto testem začíná možnost nastavit různá rozlišení i hloubku barev. Také zde ještě není podpora T&L jednotky a tak ho zvládnou i starší karty. Test má plnou podporu DirectX 6.1.
Test: Game 1 - Race je rychlý závod futuristických vznášedel po okruhu s různými překážkami a efekty. Zaměřoval se na: Zpracování polygonů, Motion blur (rozmazání pohybu), Environment mapping (mapování prostředí) a Fog (mlha).
3D Mark 1999: Test: Game 1 - Race (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 268.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 231.8 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 227.5 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 210.6 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 152.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 136.0 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 61.9 |
Test: Game 2 - First Person simuluje střílečku z pohledu první osoby, kde jsou viditelné efekty, jako je mlha ze střelby a účinné zásahy. Hlavním objektem je však samotná zbraň, na které se odráží světelné prostředí, jímž procházíte. Ani zde ale pohybující se tělesa nevrhají žádné stíny.
3D Mark 1999: Test: Game 2 - First Person (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 233.1 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 222.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 215.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 208.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 161.8 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 158.0 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 84.5 |
První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 104.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 94.8 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 83.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 75.7 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 54.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 42.4 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 20.9 |
Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.
3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 151.8 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 148.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 139.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 128.6 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 101.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 94.0 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 52.4 |
Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 2001 a ATi Radeon 9000 z roku 2001.
Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 88.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 66.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 58.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 49.1 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 46.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 30.1 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 22.6 |
Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
3D Mark 2001: Test: Game 2 - Draghothic - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 95.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 65.8 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 58.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 57.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 51.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 30.2 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 25.4 |
Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 97.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 86.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 75.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 59.1 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 55.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 31.9 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 16.1 |
Test: Game 4 - Nature s High Detail vás pomocí dronu provede přírodou v horách, kde žije starý rybář ve své chaloupce. Uvidíte stromy s jednotlivými listy a větvičkami. Voda teče a je průhledná, kde je hluboká vidíte odrazy oblohy a hor. Sem tam se mihne hejno motýlů a vy máte chuť být lovec motýlů. Ke spuštění je potřeba DirectX 8 + 8.1 a GPU které disponuje vertex + pixel shadery.
3D Mark 2001: Test: Game 4 - Nature - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 34.1 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 28.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 28.7 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | N/A |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | N/A |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | N/A |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | N/A |
Sin - 1998
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 406.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 273.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 265.8 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 249.9 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 241.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 155.0 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 110.8 |
Sin - 1998
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 307.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 216.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 193.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 191.5 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 155.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 108.0 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 72.6 |
Kingpin: Life of Crime: - 1999
Test v rozlišení 800x600/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 452.3 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 404.8 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 315.9 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 280.2 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 240.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 146.2 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 100.4 |
Kingpin: Life of Crime - 1999
Test v rozlišení 1024x768/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 308.5 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 238.8 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 210.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 189.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 172.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 100.4 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 66.0 |
QUAKE III - 1999
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Medium) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 421.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 371.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 335.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 328.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 195.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 165.8 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 69.2 |
QUAKE III - 1999
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Ultra) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 275.3 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 244.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 219.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 215.5 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 124.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 105.0 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 43.2 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 167.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 138.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 122.6 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 121.1 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 102.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 63.7 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 37.0 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 90.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 76.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 67.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 64.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 56.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 33.2 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 15.6 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 203.6 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 198.9 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 175.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 128.2 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 105.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 65.4 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 31.9 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 97.9 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 93.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 85.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 59.0 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 49.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 26.5 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - OpenGL | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 64.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 60.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 52.2 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 51.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 49.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 23.9 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 17.3 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - DirectX | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 72.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 65.3 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 55.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 45.8 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 39.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 22.7 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 12.2 |
Unreal Tournament 2003 - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Normalest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 77.5 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 50.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 44.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 41.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 29.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 24.1 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 15.2 |
Unreal Tournament 2003 - 2002
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (Highest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 29.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 19.5 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 17.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 16.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 15.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 8.9 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 4.0 |
Half-Life 2 - 2004
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Low) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 190.0 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 129.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 100.8 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 96.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 84.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 55.7 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 38.8 |
Half-Life 2 - 2004
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 72.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 62.7 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 500 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 43.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 41.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 36.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 30.6 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / DDR | 64 bit / AGP | 21.2 |
Komentáře