Nvidia N6800AD128D používá GPU společnosti nVidia s označením GeForce 6800 a jde tedy o šestou řadu. Karta má aktivní chlazení, které stále funguje a je trochu hlučnější. Líbí se mi ovšem obrázek na chladiči s elegantní mořskou pannou Nalu a nVidia sní má i pěkné demo. Cena, za kterou se prodávaly tyto modely v polovině roku 2004, byla okolo 11000 Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
2004 |
Obecný název jádra:
|
GeForce 6800 |
Kódové označení jádra: |
NV40 |
Připojení přes: |
AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: |
130nm |
Frekvence jádra: |
325MHz |
Pixel Pipeline: |
16 |
TMU Per Pipeline: |
16 |
Vertex Shaders: |
6 |
Pixel Shaders: |
16 |
Pixel Fillrate: |
5190 MPixel/s |
Texel Fillrate: |
5190 MPixel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 9 |
Velikost pamětí: |
128MB |
Frekvence pamětí: |
350MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
700MHz |
Typ paměti: |
DD-RAM |
Šířka sběrnice: |
256-bit |
Šířka pásma pamětí: |
22400 MB/s |
VÝKON s AMD Athlon II X4 640 3400MHz |
3D Mark 1999: |
27650 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
20561 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
22126 |
3D marks |
3D Mark 2003: |
11151 |
3D marks |
Half Life 2 – 1280×1024/32/max |
68 |
FPS |
NFS: Underground 2 – 1280×1024/32/max |
101 |
FPS |
Tomb Raider: TAoD – 1280×1024/32/max |
57 |
FPS |
3DMark 1999 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Race: |
323.9 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
241.2 |
FPS |
3DMark 2000 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
204.3 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
142.5 |
FPS |
3DMark 2001 – 1280×1024/32
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
139.2 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
211.7 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
157.1 |
FPS |
Game 4 – Nature: |
91.9 |
FPS |
3DMark 2003 – default
|
Wing of Fury: |
367.9 |
FPS |
Battle of Proxycon: |
78.2 |
FPS |
Trolls Lair: |
68.7 |
FPS |
Mother Nature: |
60.4 |
FPS |
Komentáře